Klachtenregeling
Mocht er iets zijn wat u als niet als prettig heeft ervaren, hopen ik dat u dit met mij willen delen. Meer dan Verloskunde staat altijd open voor feedback en wil graag in gesprek gaan. Bovendien leer ik graag van de feedback die ik krijg. Mocht dit toch onvoldoende zijn, is er de mogelijkheid je aan te melden bij de klachtencommissie van de KNOV, dit is een onafhankelijke instantie die de klacht zal behandelen. Je kunt hiervoor op de website kijken via www.knov.nl.
HEB JE EEN KLACHT?
Het is belangrijk dat u zich goed voelt bij uw hulpverlener. Daarom doen we er alles aan om u goed te begeleiden. Het is prettig als het contact aangenaam verloopt. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft.
1. BESPREEK JE KLACHT
Heeft u vragen? Of twijfels? Bent u ergens ontevreden over? Vertel het mij. Ik neem graag de tijd om rustig met u te praten.
2. SCHAKEL ONZE KLACHTENFUNCTIONARIS IN
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen?
Of wilt u hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. U kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.
MEER INFORMATIE
Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl